Gissa Williams ankomst

Ja vad säger ni, ska vi ta och köra en liten gissning på när William tänker ta och titta ut? Alla gissningar kommer upp här allt eftersom med länkar till er. Ni kan ju även gissa på vikt och längd om ni vill =)

Som lite hjälp kan vi köra på tjejernas datum och storlekar. Lilly kom 9 dagar efter BF och var 50 cm lång och vägde 3337g. Léone kom 3 dagar efter BF och var 49 cm lång och vägde 3130g. Båda är födda under helgen, Lilly kom 2.23 på en söndag och Léone är född 22.41 på en lördag =) En annan liten kul grej är att båda har kommit när vi ska ja varit på kalas hos min kusins familjs kalas. Och nu på lördag är det dags för ett kalas där hemma igen. Vågar man hoppas tror ni?

Gissa på nu!

 

Isabelle: 6:e oktober

Emelie: 5 oktober 51 cm 3570 g :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag tror den lilla efterlängtade killen kommer till världen 6 oktober! :)
Kram på er <3

2012-09-20 @ 21:36:50
Postat av: Emelie

Jag tror han kommer 5 okt och är 51 cm och väger
3570 g :)

2012-09-21 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling