Livet som 3 barnsmamma

Hej fina ni

Nu är vi hemma och bara tar det lugnt och känner oss för livet med 3 barn. William är ju otroligt snäll och gör inte så mycket väsen av sig och Lilly älskar verkligen sin lilla bror och har fått hålla massor och även hjälpt honom med mat och napp redan. Léone är helt kär hon med men är lite mer hårdhänt så där blir det en hel del passande innan hon riktigt förstår att han är riktig och vad man kan och inte kan göra med lillebror. Men det ska bli underbart!

Allt gick bra med förlossningen men pga spontan vattenavgång 24 timmar innan han var ute var vi tvungna att stanna på bb i 24 timmar vilket var jobbigt få jag hatar sjukhus och ville bara hem och mysa med alla mina barn. Men nu är jag så lycklig att jag nästan spricker!


Kommentarer
Postat av: Nicole

STORT grattis till er, fina familjen! Njut och ta hand om er, kramar!

Svar: Tack =)
Liselotte

2012-09-29 @ 11:34:01
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling