Magen i vecka 38

Hej mina fina
Ja, magen har jag kvar än och lilleman med. Men idag är det bara 11 dagar kvar till BF och jag kan verkligen inte förstå att vi vilken dag som helst kommer ha honom i våra armar♥
 
Men här kommer iaf magbilderna jag lovade. 
 
 
 
Vårat lilla hjärta i magen♥
 
Och sen kan ni ju få se vart lillkillen kommer sova den första tiden i sitt liv:
Samma säng som hans pappa och storasystrar legat i. Och även farmor, faster och farbror. Gammal som gatan är den =) Nej, men den har ca 49 år på nacken man jag gillar att man kan föra sakerna vidare och jag tror nog att V´s mormor och morfar gillar att vi vill att våra barn ska sova i samma säng som dom köpte till sitt första barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling