Onsdag

Hej mina fina
Jaha, idag är det onsdag igen och jag kan inte förstå att tiden bara springer förbi. Hinner verkligen inte med längre utan man bara står och gapar när man kollar vad det är för dag i kalendern. Och sen känns det så otroligt overkligt att vi nu har mindre än 1 månad kvar till förlossningen. Tänk att man snart ligger där igen och ska få upp en liten en på magen efter massa kämpande. Men denna gång kommer det vara en liten kille vi får upp. Känner mig otroligt osäker just nu på hur jag ska klara av att ta hand om en liten son man jag vet att det kommer försvinna i det ögonblick jag får se honom♥
 
Här hemma sitter vi just nu och kollar på skönheten och odjuret man jag ska ta och slänga i lite färg i håret då min utväxt inte är snygg. Och man vill ju gärna hinna göra det innan lilleman hinner komma ut så man får känna sig lite extra snygg nu när man är höggravid.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, så spännande, en månad går ju också så himla fort.. Särskilt då du redan har två finingar att ta hand om hela dagarna :)

2012-09-05 @ 14:54:54
URL: http://www.soapbar.eu
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hahah kan tänka mig att de gärna ligger och dammar nu, de högklackade ;D Rekommenderar dessa, superfina och väldigt sköna, men smala på mina breda fötter nu i början men de kommer ju gå ut sig då det är skinn :D

Kramar

Svar: Ja dom gör ju tyvärr det. Men nu hittade jag ett par med låg klack här hemma som jag prövar att använda =) Vill ju gärna känna sig lite snygg när man går här med en stor mage. Men dom andra skorna jag brukar använda nu är lite trånga av graviditeten men man hoppas ju att det försvinner om ett par veckor. Blir så himla dyrt annars =)
Kram
Liselotte

2012-09-06 @ 10:59:00
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling