PKU-testet avklarat

Hej underbara ni

Ja, nu är PKU-testet avklarat så vi fick starta dagen med ett Uppsala besök. Ska tillbaka dit på tisdag med för ett läkarbesök men sen så =) Idag är våran lilla kille 3 dygn och jag vill bara explodera av lycka när jag kollar på mina barn. Visst är tjejerna jobbiga ibland men det är ju bara åldern. Dom är ju så fina med sin bror att man inte vet var man ska ta vägen =)

Sprang in på kappahl idag med då Lilly var i behov av jeans och dom hade ju passande nog 25% på byxor där så det var ju perfekt. 2 par jeans fick hon och William fick 2 mjukisar då han inte hade så mycket byxor i 50. Glömde dock köpa strumpor till honom så det får bli på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling