Äntligen fredag

Hej mina fina
Ja herregud, hur kan det redan gått en vecka sen sist? Tycker jag inte hinner blinka innan dagen är över och jag inte hunnit med ett dugg. Men men, jag försöker ju iaf att fixa så mycket man kan om dagarna även fast det känns som att man alltid gör samma sak om och om igen. Men det är ju precis som det ska vara när man är småbarns mamma =)
 
Här hemma försöker vi för fullt bestäma vad Lilly ska få när hon fyller 4 år om 13 dagar. Känner att det börjar bli dags att försöka få till något nu. Hon vill jättegärna ha ett husdjur man då varken jag eller Victor är speciellt sugna på något större har hon nu börjat fråga om fiskar. Dock är jag inte helt övertygad och skulle kanske själv välja ett marsvin då det är ett djur jag hade som liten =) Men jag tror inte att Victor är ombord på det om jag ska vara ärlig.
 
Förra året fick hon både en cykel och en stor studsmatta av oss (mina föräldrar var med på mattan) och det är ju saker som användds mycket och som hon frotfarande älskar. Och av min bror fick hon en lekstuga som stod på hans gård som inte användes och det är ju omtyckt den med. Så det är svårt att toppa det. Nu har hon ju visseligen redan fått en förtidig present som hon verkligen älskar med det kan jag visa er sen.
 
Har ni några tips på vad man kan ge en 4-åring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling