Bf, mammas födelsedag och en ledsen stund

Hej mina fina
Ja igår var det mycket som hände men allt var tyvärr inte glatt. Vi tar det glada först. Igår var det min mammas födelsedag så vi var iväg och grattade henne såklart. Och igår var det även 4 år sedan vi hade BF med Lilly. Tänk att våran lilla skrutta var beräknad på sin mormors 45-års dag. Kan inte riktigt förstå att det redan gått 4 år sedan man gick här hermma och väntade på att bli förälder för första gången♥
För 4 år sedan såg man så här vacker ut♥ Men sen stannade hon i magen 9 dagar till den lilla busan. Bestämd redan då =)
 
Ja, sen till det lite jobbigare då. Men pappas farbror som bara var 7 år äldre än min pappa (det var 14 år mellan farfar och honom, äldst och yngst i en barnaskara på 5) dog igår hastigt. Vi har ju inte hållt kontakten på några år tyvärr men när jag var mindre var vi hos hans familj mycket. Hans älsta son är bara ett år yngre än mig och vi gick på samma skola i Tierp ett tag med och det är så hemnskt att vissa är så unga när dom förlorar en pappa/mamma. Mina föräldrar förlorade min farmor och min morfar i ung ålder (pappa förlorade sin mamma vid 21 års ålder om jag inte minns fel och mamma förlorade sin pappa vid 24 års ålder. Och jag kan inte föreställa mig att förlora någon av mina föräldrar just nu. Nej, fy! Vila i frid Göte♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling