Dagarna som gått

Hej
Här hemma far dagarna på som vanligt men det har varit lite extra dessa dagar som varit och idag är försat dagen som i fredags som jag och tjejerna tar det lugnt. Mellan lördag-måndag var vi hemma hos mina föräldrar för att fira min pappa som fyllde 50 år i måndags. Men i lördags var dom närmaste släktingarna där för att fira och i söndags var det en massa goda rester att äta =)
 
I tisdags var vi iväg till Uppsala för att köpa lite nya kläder till Lilly som växer som en tok nu så tröjorna börjar bli korta som bara den i 98-104. Så min stora tjej fick ett par tjöjor i 110-116 då. Tänk att hon om precis 3 veckor fyller 4 år! Hur kan tiden alltid gå så fort?
 
Igår var det ett BVC besök som stod på agendan för William men det tar vi i ett separat inlägg. Men jag säger bara det, jösses! Min stora kille♥
 
Ja, det är väl våra dagar i korthet det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling