Städa undan vinterkläderna

Hej mina fina
Ja, idag tog jag tog i att ta undan alla vinterplagg och skor då vi i helgen hadae ett sånt underbart väder så nu känns det som att våran äntligen är här! Så just nu ligger alla jackor och overaller i tvättmaskinen och när dom sedan torkat ska jag rensa ut det som kommer vara för litet för tjejerna nästa vinter och även kolla om något kanske passar William annars åker det iväg på loppis. Vi känner oss så otroligt nöjda med våran tre små här hemma att jag inte vill ha en hel hög med kläder liggandes som inte kommer användas. Så i sommar kommer vi köra loppisar med det som är urvuxet för att få bort så mycker som möjligt. Kommer bli så skönt med lite extra plats i skrubbarna =)
 
Annars har vi bara tagit det lugnt idag då vädret inte varit det bästa och i denna stund ligger det bulldeg på jäsning inför kommande kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling