Vår och sommarskor fixade

Ja nu börjar ju äntligen våran närma sig och det var dags för det årliga sko fixandet. Kollade genom alla vår och sommarskor ifrån förra året och kom fram till att Léone kan ärva skor ifrån Lilly medan Lilly inte har ett par som passade. Så det var bara att kolla runt lite efter nya skor. Och denna fånf letade jag efter skor som kommer funka till William med =)
 
Inne på Ellos har dom ju mitt favortimärke till barnen, nämligen Kavat. Och med deras erbjudande blev det inte fullt lika dyrt som annars.
 
Passar på att dela med mig av erbjudandet jag använde:
100 :- i rabatt när du handlar för 300:- Erbjudandekod: 270811
300 :- i rabatt när du handlar för 900:- Erbjudandekod: 270806
500:- i rabatt när du handlar för 1500:- Erbjudandekod: 270801
Sen var jag även ut på nellys rea och hittade dessa underbara skor till Lilly
Så fina Minnetonka skor som Lilly kallar för Pocahontas skorna =) Hade en sån himla tur att dom fanns kvar i hennes storlek men dagen efter var dom helt slut. Men HÄR kan ni hitta dom till ordinarie pris. Nu skulle dom även behöva nya gummistövlar men det får jag ta atg i lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling