William 6 månader

Hej alla underbara
Ja tiden flyger verkligen förbi och nu har våran lilla kille blivit 6 månader. Tänk att det redan gått så lång tid sen jag fick kalla mig 3 barnsmamma och även säga att jag har en son. Helt sjukt! Jag trodde alltid att jag skulle vara flickmamma men sen kom lille William.
 
Han lär sig något nytt varje dag och man blir helt paff att det går så fort.
Han kan nu:
Sitta själv utan stöd ett bra tag
Rulla runt åt båda hållen fort som bara den
Stoppa i nappen själv
Gå med bra fart på gåstolen
Åla sig fram på golvet
Och idag kände vi hur hans riskorn i munnen kommit upp en bit och blivit vasst så nu har han en liten tand med!
 
Vi har även flytatt upp honom till sitt egna rum nu och han sover mycket bättre dagtid och även nattetid innan tanden/tänderna började bråka. Men vi hoppas att det ger med sig när tanden/tänderna kommit upp helt. För tanden brevid är nämligen på G den med =)
♥Min lilla glada kille idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling