Potträning, lära gå och furuvik

Hej
Ja, här hemma är det verkligen full fart. Vi har varit iväg till furuvik och haft en underbar dag där och just nu ligger all fokus på potträning av Léone och sen försöker William lära sig att gå. Han kan ta något steg innan han ramlar man än vågar han inte öfrsöka mer än en gång i taget. Stå helt själv utan stöd kan han göra en bra stund nu och det är inte långt bort alls innan kan kommer gå runt här hemma. Hur kan jag ha så stora barn redan?
 
Annars då? Jo, vi har varit på BVC medd William och han är nu 77 cm lång och väger 9,6 kg. Har inte boken här så jag har inte dom exakta siffrorna men där omkring var det =) Och jag har varit till läkaren med min onda hand och har fått veta att jag har en inflamation i handleden och har nu fått en skena som jag ska ha på mig dygnet runt i minst 3 veckor för att få bort det. Vi får se hur lång tid det tar då det är en svår sak att få bort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling