Äntligen friska

Hej mina fina
Ja äntligen är vi friska här hemma. Eller tjejerna hostar ju lite fortfarande men det är ju bagateller. Så underbart måste jag säga. Och så skönt att William slapp sjukdommar denna gång. Men det bästa av allt är att lillkillen börjar sova bättre igen! Dom senaste dagarna har det varit matning varje natt (runt 1-2) och sen 3-4 nappinstoppningar. Vilket är minst hälften av dom andra nätterna och ingen vaknetid på 1-1½ timme nattetid heller. Love it! Så nu håller vi tummar och tår här hemma att det håller i sig. Så kanske lillkillen snart får sova i eget rum med. Är ju så tråkigt att hans fina rum står tomt!
 
Idag ska jag och tjejerna hem till mamma/mormor och ha det gött. Tjejerna bara väntar och väntar för det ska bli så kul att komma ur huset för dom och speciellt  eftersom det alltid är lördag hos mormor som Lilly säger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling