Oj

Hej mina fina
Oj, vilken bloggpaus det blev. Men jag har haft fullt upp med trotsbarn och köksrenovering. Men nu så är minirenoveringen av köket färdig och oj vad fint det blev=)
 
Vi var tvungna att köpa en ny spis då den vi hade var gammal och åt upp ugnslampor vilket var otroligt jobbigt för det är en konst att laga något i en bäcksvart ugn haha. Och då vi hittade en billig induktionshäll och varmluftsugn var vi ju tvungna att slå till. Och när vi var igång kände vi att vi kunde fixa till köket ordentligt på samma gång. Så ny bänkskiva, ny ho, träpanel på väggen, en fläkt och måla om alla luckor blev det. Nu har jag bara en bild på datorn som jag kan visa så batteriet till kameran är på laddning men det är något iaf =)
EN otroligt dålig innan bild men iaf
Och så här blev det =) Nu har vi beställt en glasskiva att ha som stänkskydd och nya mattor ligger på golvet. Ska fixa nya bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken skillnad :) jätte fint!

2013-02-07 @ 13:19:13
Postat av: Christin

Vilket supertjusigt kök ni har! :)

2013-02-08 @ 17:45:24
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling