Första besöket hos läkaren

Hej mina fina
Här hemma är det folrtfarande förkylningen som bråkar men nu är det jag, Victor och William som har det. William tog vi ner till VC (vårdcentralen) idag för att kolla upp rosslet och efter ett stick i fingret utan gråt och en läkarkoll visade det att han bara har ett förkylningsvius som satt sig i luftrören. Så nu är det ventolin som gäller när det blir jobbigt för lillkillen.
 
När jag ringde ner till VC tyckte dom att vi skulle in till barnakuten pga att hon tyckte att det lät som RS virusert men jag stod på mig om en vanlig läkarkoll då han äter bra, sover bra, är superglad och inte har feber. Och när vi träffade läkarne sa hon precis sanna sak som jag, han är för pigg och glad för att ha just RS viruset. Visst kan det ju ändras men nu kollade man sänkan på honom med och den var superbra så det är skönta att veta =)
 Att han var jätteduktig under undersökning av öron och hals och sen inte sa något vid sticket i fingret heller var ju helt underbart. Duktiga killen♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt att det "bara" var ett virus.

2013-01-15 @ 06:10:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling