Välkommen 2013

Hej mina  fina
Jaha, nu är vi inne i ett nytt år med massor av möjligheter. Och jag har lkovat mig själv att fortsätta med min träning som jag kör nu då jag känner mig mycket mera harmonisk och pigg av det. Och ibland längtar jag verkligen efter mina minuter på crosstrainern. Nu brukar jag köra på i 20 minuter men skippar plankan helt just nu då jag ska införskaffa en yogamatta till det först. Kan även säga lite snabbt att träningen redan gjort sitt fast jag ätit gottis som en galning under december haha. Sedan den 16/11 har jag gått ner 3 kg och då hade jag även ont i foten i 2 veckor som gjorde att jag inte tränade alls då. Love it!
 
Sen har jag även sagt att detta ska bli det året jag inte kommer ha ett litet liv i magen. I 5 års tid har jag nämligen haft det. 2008 vart jag gravid med Lilly och hon föddes 09. 2010 blev vi gravida och fick Léone. 2011 var det året jag fick missfall i v.6 den 18/11 och 2012 blev vi gravida och fick våran lilla William. Men nu är vi så otroligt lyckligt lottade med våra 3 fina barn att vi nu känner oss hela som familj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling