Tillbaka

Hej mina fina
Ja, nu är jag tillbaka. Har funderat länge och hårt om jag skulle lägga ner bloggen men jag känner att jag inte kan släppa den fast jag är så dålig på att uppdatera. Alla mina minnen finns ju nerskrivan här och så vill jag fortsätta ha det. Så jag får helt enkelt ta och sätta igång våran stationära lite oftare och blogga mera och gärna med lite mer bilder då det händer så mycket just nu.
 
Victor har börjat jobba igen efter sin semester så nu kör jag och barnen på här hemma. Och det tar ett tag att komma in i rutinerna igen med att vara hemma själv med 3 barn. Och det kommer bli himla intressant att ta bussen till läkaren 2 dagar i rad och få allt att gå ihop där. Men utmaningar är till för att antas =)
 
På måndag ska jag nämnligen till läkaren för att kolla upp min ena hand/handled som jag har haft ont i ett bra tag nu. Nu har jag knappt någon styrka kvar i handen så nu måste jag söka hjälp. Envis? Japp!
 
Och på tisdah ska Lilly ner till läkaren för att kolla hennes fötter. Sen hon började gå har hon gått lite på tå men ett tag försvann det helt men nu har det blivit så mycket att hon till 80% går på tå, till&med i alla sina skor. Inte bra alls. Så vi får se vad som händer där då.
 
Nej, nu ska jag försöka få i mig en kopp te och en macka innan tjejerna blir tokiga på att dom inte får gå ut.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Nej, sluta inte blogga! Jag tittar gärna in hos dig!

2013-07-26 @ 19:23:21
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling