Underbart städat hus och minisemester på g

Hej ni underbara
Ja, här hemma har jag tagit tag i städningen ordentligt vilket jag tog över 2 dagar. Igår fick hela nedre våningen sig en omgång och idag var det övervångingen som blev underbart ren och fin. Oj vad jag älskar när det är rent och fint här hemma. Vet ju att det åker fram saker direkt på morgonen men att på kvällen få plocka undan allt och bara njuta är som balsam för mig.
 
Och just idag var det helt underbart skönt att veta att huset är fläckfritt då vi åker på en minisemester imorgon bitti och sen ska vi sova borta på hotell sedan barnen kom. Vi ska nämligen iväg till Kolmården igen! Var ju iväg dit förra året då jag var gravid med William och då startade min foglossning så det ska bli underbart att inte ha dom besvären denna gång. Och sen kommer vi sova på vildmarkshotellet för att verkligen kunna ha det helt underbart. Så imorgon och på onsdag kommer jag nog ladda upp med en hel del inlägg med bilder och små uppdateringar om hur vi har det. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling