Fy vilken natt

God morgon underbara ni.

Här hemma har ni en mamma som är helt slut efter en hemsk natt. William vaknade var 20:e minut och kom inte alls till ro och till slut blev han ju så trött att han bara grät och grät. Vet inte alls varför han gjorde det men efter blöjbyte och lite Alvedon somnade han äntligen vid 4 tiden. Stackars V som jobbar idag vet jag inte alla hur det får för. Han var en ängel som hjälpte till inatt då jag gick i säng med världens huvudvärk eftersom jag fuskat med läsglasögonen och tänkte att jag skulle sova bort det men det gick ju sådär. Håller verkligen tummarna för en bättre natt inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling