Addicted to music

Hej mina hjärtan
Här hemma har dagen bestått av lite allt möjligt. Jag har vikt lite kläder, tvättat några fönster, målat en fönsterbräda som såg lite tråkig ut, städat lite, hämtat ved och hälsat på mina föräldrar. Och sen har jag även lyssnat en massa musik. Är inne i en sån period just nu då jag knarkar musik. Lyssnar mest i mobilen och det varierar om jag sitter med lurar eller inte. Ibland är det så otroligt skönt att ta på sig lurarna och bara vara i sin egna lilla värld en stund. Och självklart gör jag bara det när jag är med barnen eller om Victor är hemma. Har alltid koll på busungarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling