En treåring i huset

Hej
Ja, gör hemma har vi nu en stolt treåring. Léone blev ju 3 år i torsdags och det känns helt sjukt att det var tre år sedan vi fick det lilla trollet med dom stora ögonen. 
Födelsedagsfrukost med en glad treåring.

Imorgon är det december igen och jag har så mycket julkänslor så det räcket och blir över till en massa människor. 

Nu när det är jul och jag har så mycket känslor och kärlek i kroppen vill jag bara ha alla mina nära och kära runt mig och bara få rå om dom och visa dom attjag  älskar dom en massa. Jag känner att det är viktigare än någonsin just nu.för tänk så många underbara jag har som jag älskar. Alla på ett eget vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling