Flyter på

Hej
Ja, här hemma flyter allt på. Jag hängde idag upp alla julgardiner och ställde upp alla elljusstakar men dom har jag inte satt i än då jag väntar med det tills imorgon. För då ska alla tomtar och lör det andra fram. Sen tog jag även och gjorde en egen grankrans då han som äger skogen hemma hos oss har kapat en massa utanför så jag knyckte ett par grenar och gjorde en fin krans. 

Och även träningen flyter på. Efter frukost tar jag ena passet och när barnen lagt sig tar jag nästa. Sjukt skönt! Är mycket piggare och orkar mycket mer sen jag började träna och det är så underbart. Har även slutat med socker under vardagarna och det gör ju sitt det med. Sen äter jag ju inte så mycket sött under helgerna längre heller vilket är skönt. Ja, winwin helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling