Kärlek

Mina underbar barn! Tänk att jag har fått 3 busungar och varje dag får mig att undra hur jag orkade med denna dag dag med bara bus.
Vår lilla Tarzan. Han klättrar på allt och överallt.
Vår panik (kommer ifrån barnfilmen herkules. Hades medhjälpare där heter skrik och panik). Hon som är en riktig dramaqueen som börjar sura direkt om man säger ifrån eller om hon inte får som hon vill. Och måste göra som sin syster alla gånger.
Och vår skrik. Hon som alltid ska höja ljudnivån med sina skrik och galenheter. Hon har dom där äkta tjejskriken som i en liten ask. Proffs skulle man nig kunna säga.

Mina allt!


Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Tvåbarnsmamma

Här är det likadant fast tvärtom, haha! Hade 38-39 och nu 40 - men kanske det kan räta till sig med andra ord? Om jag kommer mer i form igen? Häftigt faktiskt!! :D

Kramar

2013-11-18 @ 19:24:06
URL: http://madeleines.se
Postat av: Mickis

Ni är så fina gumman <3 Saknar er!

Svar: Saknar dig med något så otroligt!
Liselotte

2013-11-19 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling