Ny kula

Hej mina fina
Ja, den här veckan började jag lite på en ny kula. Ja, inte den kulan jag kanske hoppats på skulle finnas på min mage nu men en annan. 

Jag har sedan många år haft problem med min rygg då jag lider av överrörlighet och ny kände jag att det var dags att försöka stärka mina muskler vid ryggen. Konstigt nog har jag faktiskt aldrig haft problem med ryggen under mina graviditeter men jag känner att jag vill stärka musklerna ifall detta händer nu kommer ske någon annan gång. 

Så i början av veckan började jag sätta in 15 minuter morgon och kväll för lite mag och ryggövningar och hoppas att detta lilla kommer hjälpa mig. Och barnen tycker att jag är jätterolig när jag gör plankan. Speciellt William som jämt sätter sig på min rygg, sjukt tungt med 10 extra kilon när man är så otränad som jag. Men jag håller iaf ut mina 3 x 1 minut. Även om det känns som att jag ska dö lite ibland. 

Något som jag även gör för att få barnen tycka att det är kul att jag tränar är att jag kör dom som vikter när jag lyfter. Otroligt uppskattat av alla mina busungar. Perfekt med då jag vet vad dom väger så jag har ju mina personliga och underbara vikter =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling