25 år

Hej alla fina
Här hemma är det en numera 25 åring som bloggar då jag fyllde år igår. Jag själv känner inte att det är en stor grej att fylla 25 så jag var in till Uppsala med mina barn och mina föräldrar. Vi åt på Ikea och tog det lugnt tillsammans med min syster. Bär min älskling slutat jobbet hoppade vi in i vår bil istället och åkte och handlade lite. Och när vi kom hem efter 19 så kom V's föräldrar och syster hit och grattade lite tillsammans med mina föräldrar som kom med tårta. Perfekt alltså!

Och inte nog med det så firade jag och min underbara man 11 år tillsammans igår. 11 underbara år med en massa kärlek och underbara barn. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling