Älskade ungar

Mina underbara barn i sin morfars traktor idag. 




Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hihi, vilka härliga bilder!
Kul med shopping, jag vill också! ;)

Svar: Ja, dom är traktors tokiga mina barn. Man skulle kunna tro att dom bor på landet =)

Ja, äntligen ska här shoppas! Haha. Maken hatar att shoppa och jag hatar att höra honom stucka och stöna bakom mig när det ska shoppas så jag blir nöjd jag med =) Och tjejerna blir så lugna när dom inte är tillsammans vilket för att det kanske till&med går att handla det som handlas ska.

Kram
Liselotte

2013-10-24 @ 12:28:44
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Oslo på svenska - tvåbarnsmamma

Åh traktorer är det bästa min kille vet! Hur många gånger har vi inte sett Svt Bondgården??!

Svar: Ja, det märks att dom är pojkar =)
Liselotte

2013-10-25 @ 10:28:35
URL: http://www.oslopasvenska.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling