När 5 ska bli 6

Det är något jag dålt för er en stund nu, i 9 veckor faktiskt. Det är så att vi kommer bli 6 familjemedlemmar i maj. 
Foto taget av en stolt blivande storasyster till 3

Den 3:e maj väntar vi en liten bebis till och det känns helt sjukt. Vi hade inte planerat att detta lilla mirakel skulle flytta in men 2 missade piller resulterade i just ett mirakel. Det är helt magiskt att få äran att bli mamma igen. Vi har idag kommit 12+6 och det känns så skönt att kunna berätta för er om vår lycka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis va roligt :)

2013-10-27 @ 14:49:38
Postat av: Camilla

Grattis till miraklet i magen :) Har en grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

2013-10-27 @ 22:49:35
URL: http://www.coquina.blogg.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

GRATTTIS!!!!! :D
Vad säger stora syskonen och resten av familjen?
Kram

Svar: Tack! Jo, Lilly blev superglad och det skumma är att hon under dessa veckor vi vetat om det har tjatat om att jag hade en bebis i magen. Precis som om hon visste =) Så hon pratar hela tiden om att bebisen blir hennes present då vi har BF en dag efter hennes födelsedag. Och familjen har väl tagit det väldigt bra. Dom skrattade mest faktiskt men jag var orolig att det skulle bli lite negativt men det slapp vi som tur är! Kram
Liselotte

2013-10-28 @ 10:11:02
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Stort grattis =)

2013-10-28 @ 19:59:45
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling