Torsdag

Hej mina fina
Jaha, redan torsdag igen då. Tänk vad fort allt går hela tiden. Imorgon är det äntligen fredag och jag och barnen ska ta bussen in till Uppsala för att möta upp maken vid lunchtid. Då kommer han köra ut oss till Boländerna och ta med sig Léone till sitt jobb för att få lite egentid med henne där. Och så får jag lite egentid ihop med Lilly och William. Då ska det handlas en overall till William och kanske till Lilly med. Eller så blir det ett sett till henne. Hur som behövs det en extra uppsättning ytterkläder till henne. Och barnens hus byter namn i helgen till barnens värld och då såg jag att dom skulle ha extrapris på didrikssons overaller. Så dom skulle nu kosta 459 kr vilket är ett underbart bra pris! Och sen behöver William mera tröjor och Lilly underkläder och Kappahl kör ju 3 för 2 på alla barnkläder så imorgon ska det slösas pengar haha. Och ja, sen får vi inte glömma det viktigaste, storhandlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling