Furuvik 19/7-14

Hejsan vänner.
För någon vecka sen åkte vi iväg till furuvik ihop med mina föräldrar och min syster vilket är lite av en tradition för oss. Vi kör lite snabbt igenom djuren och lägger sen allt krut på nöjesfältet.
 
Vi startade med att tjejerna fick rida lite vilket dom älskar. Vi försökte få William med på en tur med men han vägrade helt =)
 
 
 Sen var det dags att åka en massa på nöjesfältet. Lilly fick ett eget åkband och i år hade hon äntligen kommit över det magiska 110 cm sträcket men är tvungen att vara för att få åka vissa av sakerna där. Jag tog ett åkband jag med och åkte med både William och Léone i omgångar då jag bara fick ta ett barn med mig åt gången.
 
 
 
 
Lilly testade på att åka det lite större frittfallet som fins där tillsammans med min syster. Hon älskade det och åkte så många gånger att jag tappade räkningen haha
Sen var hon så snäll att hon ville åka lite bikupan ihop med sin gamla mamma och det var ju tvunget att förevigas med en selfie =)
 
 

Sen prövade vi lyckan med godishjulen där och hade turen med oss två gånger. Vilekn lycka för tjejerna när dom vann vid ett godishjul var =)
 
Som vanligt hade vi ett jättebra besök på Furuvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling