I ♥ piercings

Hej vänner
Ja, jag är en person som verkligen gillar kroppsutsmyckningar av de flesta slag. Tycker att det kan vara helt fantastiskt fint/snyggt med tatueringar och vill själv ha flera som jag har färdiga i huvudet. Men då det är lite väl dyrt för en mamma till tre så är det piercingar jag är helt fast i. Det har ju varit så ett bra tag och jag gör ju det man egentligen inte ska göra, jag gör dom själv. Jag har under åren tagit många hål och då jag är så pass noga med hygien har jag sluppit infektioner, tack&lov. 

När jag får för mig att jag gillar en piercing så tar det oftast inte så lång tid innan den är där på min kropp. Just nu har jag 10 st hål varav 5 är vanliga i örsnibbarna. Dom tog jag i ung ålder hos frisör med en pistol och sen har jag varit på en studio när jag fick min näsa piercad. Allt annat har jag gjort själv. Vilket går bra då jag har en väldigt hög smärttröskel.

Nu är jag inne på att ta minst 2 hål till. Eller ja, det räknas ju som 3.
Jag har redan en conch i mitt högra öra men vill ha ett i vänster med. Sen är det en industrial som står på listan. Jag är såklart sugen på fler men som det är just nu är det dom som står på listan över önskade. Kan även bli en liten i brosket på sidan av örat.

Och ja, jag vet att jag inte är riktigt frisk ;) Men det är verkligen så att jag älskar det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling