Med fokus på naglarna

Hej vänner
Dom senaste månaderna har jag gått och blivit helt galen i smink och tillbehör till det. Och sista månaden har jag fått mer intresse av nagellack. Förr målade jag dom och hade kvar lacket så länge att det inte såg riktigt klokt ut men nu nålar jag om dom med 4-5 dagars mellanrum. Man blir ju så glad av att händerna och fötterna är snygga =)
Några av dom senaste målningarna

Så här ser min förvarning av smink ut just nu. Fast den har växt lite sen det här kortet är taget haha. Flera läppstift och läppglans (är tokig i läpp produkter just nu) och lite annat smått och gott. 

Säg gärna till om ni vill se mer av mitt smink och annat =)

Kommentarer
Postat av: erika

Vad fina naglar. Älskar dom rosa!

Svar: Tack. Det är Depends lack i nr 394. Superhärlig rosa färg
Liselotte

2014-08-06 @ 15:14:02
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: Veroniika

Vad fint du målar dem! :)
Hoppas din dag varit superbra ^-^

PS; precis delat med mig av ett fint och inspirerande citat på min blogg, kika gärna in! Jag hoppas det kommer få dig att le såhär på onsdagskvällen :D

Svar: Tack =)
Liselotte

2014-08-06 @ 22:39:00
URL: http://www.nattstad.se/veroniika

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling