Torsdag

Hej vänner
Här hemma rullar dagarna på för fullt. Idag vaknade jag till regn ute vilket var helt underbart, äntligen fick vi in lite friskluft här hemma. 

Annars gör vi inte så mycket. Försöker bara njuta av den här sommaren och samla en massa minnen. Bada en massa och bara vara.

Just nu står all renovering här hemma still men jag skulle så gärna vilja få klart toaletten nere innan sommaren är slut. Vi har tagit ner väggen som satt där inne förut sen vi köpte huset för 7 år sedan vilket gjorde en stor skillnad. Men nu är ju golvet fult eftersom väggen gick ända ner och taket är det samma med.så jag skulle gärna vilja köpa nytt golv, tak och gips att sätta ena väggen som är lite ful nu. Och sen köpa ett dubbelhandfat och nya kranar. Sen är det mesta klart. Det verkligen kliar i fingrarna på mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling