Allt och inget

Hej vänner
Ja, här hemma är det som vanligt fullt upp. Håller just nu på att fixa lite i min blivande WIC och just nu är det gipsskivor som kommer upp på väggen. Sen håller vi på att måla lite här och var och planerar även hur toaletten här nere ska se ut. Det ska bytas kommod, tapetseras om, ficka om taket och bytas golv. Låter mycket men det är inte så farligt. Tapet och kommod finns hemma så det är golv och material till taket som så ordnas. Jag hoppas på att allt ska bli klart innan jul men eftersom vi håller på att fixa på flera ställen här hemma är det inte så säkert att det kommer hända. 

Idag ska vi åka in till Uppsala igen för att hämta en möbel som jag hittat på blocket till min WIC. Är en Ikeahylla som heter magiker som inte längre säljs på ikea som jag tänkte ställa mina skor och mitt smink i. Kommer bli bra tror jag. Lite jobbigt att jag inte fått ordning mer i rummet än för nu måste den stå någon annanstans i väntan på att rummet blir helt klart. Men det kanske är bra med då det kanske blir lite som en morot för mig. För är det något som är viktigt för mig är det att få ordning och fint här hemma fort. 
Så här ser hyllan ut fast dom nedre luckorna kommer inte sitta där.

Imorgon är det dags att fixa julkorten. Vi knäppte lite kort här om dagen men William var inte alls medgörlig så det för bli en gång till för att få till alla kort för nu fick jag inget bra alls på honom. Och när det är fixas kommer jag även försöka fixa till designen här på bloggen för att få till en julkänslan här med 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling