Det tar sig

Hej
Ja, tänk vad mycket man lägger ner i att renovera sitt hem. Dom senaste dagarna har det slipats och målats för fullt här hemma. Det sista i hallen i delen av huset vi öppnade upp för strax över en månad sen målades. Och sen har det slipats som bara den i min WIC pch den har även fått färg i form av färg och tapet nu. Har lagt lite golv löst för att se vilket vi skulle använda och det blev det som Lillys fick i sitt nya rum och det kommer bli så bra
Vet inte varför det ser ut som att golvet putar ut för det gör det inte. Måste blivit en skugga av lampan. 

Men det känns så tråkigt att ha en WIC i det här fina rummet så vi får se om jag ställer in mitt sminkbord där istället för en klädställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling