Gipset är uppe

Hej vänner
Ja, igår var det fullt upp. Vi fick äntligen upp gipset till min WIC och vi hann även att spackla allt. Började slipa lite men orkade inte ta allt igår så jag ska fortsätta idag och så får vi se om det behöva mer spackel eller om det bara är att måla lite. Så härligt.
 Fixade även till i hyllan vi hämtade i fredags så nu står den redo i hallen vid Walk in closeten. Visst behöver jag tömma den när vi ska flytta in den men det gör inget. Kul att se hur det blir =)
Att Lilly sen ville ha en hylla på sitt rum med för att förvara sina skor, väskor och läppsyl i var ju en annan sak haha. Behöver jag säga att hennes pappa inte var så nöjd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling