Produktiva dagar

Hej vänner
Ja jösses vad jag får saker gjorda nu känner jag. Hinner knappt med mig själv längre haha. 

Igår satte jag igång att bocka av allt jag har på min lila lista. Så det blev en massa sängkläder strykta, två överfulla maskiner med tvätt blev tena och torra, tre sorters julgodis blev fixade och alla sminkpenslar blev tvättade. 

Idag har jag möblerat om i gästrummet, strykt lite till, tvättat köksmattorna, handlat en massa mat, tagit av soffklädseln som nu ligger i tvätten och knåpat ihop en julbukett att ha här hemma för att njuta av. Och just det, tvättat om alla sminkpenslarna efter att William hade ur alla på golvet och fixade med när jag duschade. Jippie! Eller inte riktigt. Men men. Det tar sig ju iaf 😃 Känns himla härligt att få bocka av lite. Hoppas även få väggarna målade en gång till inne i vardagsrummet då väggen sprack så den fick spacklas om. 
Julbuketten som jag knåpade ihop här ikväll. Köpte 2st buketter med rosor på matbutiken och resten köptes på blombutiken. Den blev liiite större än vad jag hade planerat haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Så otroligt härligt när man kan bocka av saker på sin lista. Och vilken fin bukett :)

2014-12-23 @ 21:55:15
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Anita

God jul! :D

2014-12-24 @ 07:21:12
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling