Välkommen december

Hej vänner
Ja, nu har vi äntligen kommit in i december och julen är verkligen här nu. Hela huset är pyntat och mysigt och igår var det ju även första advent som firades med en mysig frukost tillsammans.
Så härligt!

Igår eftermiddag var jag och maken in till Uppsala för att kolla lite julklappar till barnen som var hos sin farmor och hem kom vi med klappar till alla barnen. Så nu är dom helt klara. Så jäkla underbart att ha fått det klart redan. Så nu är det några få klappar kvar till resten av familje. Och sen har vi gjort det 😄

Sen sprang vi även in på Bauhaus och köpte årets kungsgran så den står ute och väntat på att Victor ska gå med på att den får komma in. Han gillar nämligen inte att ta in granen tidigt medans jag vill ha in sen redan på söndag för jag kastar ut den resan 1/1. Men vi får se hur det blir 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling