Älskade vänner och ett nytt år

Hej
Ja, jösses vilken bloggpaus det blev hörni =) Det var inte alls meningen men så blev det. Har varit inne i en liten svacka psykiskt men nu är det 2014 och nu kör vi på med ett nytt år och nya glada tider.

Här hemma firade vi in det nya året utan barnen. Dom sov hemma hos sin mormor och morfar så jag och Victor skulle kunna fira in året utan att behöva oroa oss för dom.

Så vi hade våra underbara vänner här som gjorde att året tog slut och även började på ett helt underbart vis. Är så glad för att jag har så fina vänner som står ut med mina galenskaper och jag älskar dom för det. För tro mig, jag är lite lätt galen och säger alltid vad jag tycker och känner och det är inte alltid lätt att stå ut med. Och det är även ett av skälen att jag inte har så långa nära vänner heller. Men igår och idag har jag fått umgås med min andra lilla familj som består av mina kära vänner. 

Nu tar vi och rockar 2014!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Min galna älskade vän! Jag älskar dig precis som du är! <3

Svar: Och som jag älskar dig! <3
Liselotte

2014-01-02 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling