På fötterna igen

Hej
Ja, herregud. Tänk vad en magsjuka kan slå ner en. Léone stackaren spydde vid 23 tiden på söndagen och sedan började kaoset. Hela natten fick vi hålla hink och hjälpa lillan och sen kände jag mitt i natten att det var min tur. Och ett par timmar senare var det min älskade mans tur.

Den enda som klarade sig var Lilly då William stackaren använde upp emot 25 blöjor under 2 dagar. Men nu är ordningen äntligen tillbaka! Och oj vad skönt det är. För det är inte lätt att se till att all tvätt som blivit nerkräkt blir tvättad eller att elda så man inte fryser ihjäl när man bara vill sova bort sjukdomen. Men det var ju bara att bita ihop och göra det man var tvungen. Och det gick ju faktiskt bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling