Planer för 2014

Hej
Ja, nu har jag börjat tänka på vad jag vill ska hända under 2014. Och just nu är det kanske inte så jättemycket men vissa av sakerna är otroligt viktiga istället och det väger ju upp.

Jag vill bättra på mitt nästintill obefintliga självförtroende. Fake it till you make it funkar ju inte i längden 

Ev skapa en liten mini 

Ringa till vårdcentralen och boka tid hos läkare för att fixa en remiss för att kolla om jag bär på cancergenen

Ha en underbar mini semester på Vildmarkshotellet och Kolmården 

Renovera lite här hemma

Bli en bättre mamma sim hittar på mera kul med barnen

Visa dom jag älskar hur mycket dom verkligen betyder för mig

Vara mera med mina underbara vänner och visa mera hur mycket dom betyder för mig

Börja ta mera hand om mig själv. Egentid, träning och mycket mera

Ja, det är det som jag just nu känner hoppas hinna med under 2014. Jag hoppas kunna bocka av det mesta under årets gång och att livet bara flyter på med en massa kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling