Ingen dator

Hej vänner
Ja, precis som rubriker säger har vi ingen dator här hemma just nu. Eller ja, vi har en men den vill inte sammarbeta med mig alls vilket jag blir tokig på då har här några inlägga jag vill posta. Så jag måste verkligen fixa det.

Gillar inte riktigt att blogga ifrån mobilen. Vill ju lägga in alla bilder jag tar med systemkameran istället för tråkiga mobilbilder hela tiden men ja, nu fick det bli lite så iaf bara för att få till ett inlägg.

Just nu är vi lite all over the palce kan man ju säga. Vi håller på att fixa till inne på lilla toaletten nere samtidigt som vi har tapetserat om inne i vardagsrummet och bättrar på där inne. Och om det inte vore nog med det så håller ju Victor på att bygga uterummet och sen målar vi ju om huset med. Haha, ja har man inte nog att göra hittar man på lite till =) 

Bjuder på en liten uppdatering i mobilbilder 
Nya tapeten i vardagsrummet
Målat lite på huset
Vår fotovägg innan vi började fixa till i vardagsrummet. Har även satt upp flera kort nu

Ja, det får väl vara det just nu. Ska bråka lite mer med datorn så hoppas vi på mycket bättre bilder sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling