Bara regn hos mig

Hej vänner
Idag har vädret inte varit lika fint här hemma som igår då vi haft mulet och regn hela dagen. Så idag har det blivit mys i soffan hela dagen men en massa filmer. Tycker att dom här dagarna kan vara supermysiga ibland med.
 
Annars har det inte blivit många knop gjorda under dagen. Har kört några maskiner med tvätt och rensat lite bland barnens kläder men mer än så har det inte blivit. Även om jag verkligen skulle behöva dammsuga då det drogs in ett ton med gräs ifrån den nyklippta gräsmattan igår. Men det får bli ett senare mission =)
 
Bjuder på lite bilder ifrån min mapp med ovisade bilder för att pigga upp lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling