Jäkla axel

Hej vänner
Ja, ni som varit med mig länge nu vet att jag och min axel inte riktigt är vänner och just ni tycker vi inte alls om varandra. Jag började känna av den på Kolmården men det blev inte värre än så fram tills på kvällen under midsommarafton. Så just nu är det voltaren gel och värmekudde som gäller. 

Annars har helgen bjudit på en liten början på en renovering. Jag började riva ner masonit ifrån en vägg inne på toaletten nere och fick fram en helt underbar trävägg och nu är målad vit. Nu ska det bara bestämmas om vi ska ha kvar toaletten i det rummet och göra ett duschrum i rummet bredvid eller göra ett stort badrum i hela det rummet. Jag vill gärna ha toalett och bad/dusch separat men maken vill att det ska vara i samma. Så vi får se vem som vinner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling