Underbar helg

Hej vänner
Vi hade en helt underbar helg på Kolmården och oj vad sluta vi var hela familjen efter två härliga dagar där borta.

Har laddat in korten ifrån helgen till datorn men jag har inte kollar igenom dom ordentligt så tyvärr får ni inga bilder ifrån systemkameran idag. Men några få bilder fick jag ihop med mobilen och dom bjuder jag på här 
Glasspaus för hela familjen
I kön till delfin showen
Safarituren var så härlig även detta år och nu kunde ju även William njuta på ett annat vis
Lite bilder tagna under och efter turen. Ser ni kön i bakgrunden på sista bilden? Annat var det förra året då vi bara gick raka vägen in.
Var tvungen att ta kort på rockan. Dom ser ju så himla glada ut =)
Och så här trötta kan man vara på hemvägen efter två heldagar på Kolmården. Vi hade här kommit 6 km och alla sov som stockar.

Ja, en helt underbart helg var det som sagt och flera bilder kommer en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling