Underbar start på veckan

Hej vänner 
Ja, vilken start på veckan. Igår tog jag och barnen en promenad innan lunchen och sen mös vi lite inne. Och tur var ju det för himlen öppnade sig och det började åska sen. 
Under gårdagens promenad

Och idag har vi varit ute hela dagen. Jag har försökt få lite ordning på landet vi fixade för två år sedan som tyvärr blivit helt igen grott. Blev lite bättre efter en omgång med gräsklipparen iaf. Men vi måste gräva bort lite jord innan det blir bra. Och sen byggde jag en planteringslåda som vi kan så lite i istället för själva landet. Kommer bli iaf tre till men gärna flera.
Halvvägs igenom landet
Äntligen klar! Vet inte om ni ser all extra jord som sticker upp som en kulle där gräsklipparen står? 
Min lilla låda =) Nu ligger det en duk i och sen ska det bara fixas jord. Sen ska potatisarna ner, bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling