Återbesök imorgon

Hej mina fina
Ja, nu är jag inte längre gravid vilket är väldigt skönt men ändå jobbigt. Jag hade ju verkligen sett fram emot att få bära ett barn till och jag hade lovat mig själv att njuta extra mycket och knäppa fina kort på magen i sommarsolen. Men nu blir det inte alls så och jag ska inte ljuga, det gör så sjukt ont i hjärtat! 

Men istället ska jag på måndag ta tag i min träning och istället för att visa upp en fin gravidmage ska jag nu bli lite smalare och starkare. Och det kommer bli jätteskönt att komma igång med träningen även om det är väldigt tvådelat.

Och imorgon ska jag in på återkontroll för att se så att allt har kommit ut efter mitt missfall eller min abort eller vad man nu ska säga. Tror att allt är ute men det blir skönt att få allt svart på vitt så man bara kan gå vidare sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling