Jobbig vecka

Hej mina fina
Ja, här hemma avslutade jag veckan med halsont och ligger just nu i sängen och halsar varmt the i hopp om att det inte ska kännas som rakblad i halsen. Och det var ju inte direkt starten på en vecka man längtat efter heller. I onsdags fick vi ett mindre roligt besked som vi kommer dubbelkolla nu på onsdag och efter det kan jag berätta för er vad som har hänt. Men jag kan iaf säga att en dröm har gått i spillror. Men det är bara att ta, finns inget annat att göra. 

Annars har livet bara rullat på. Vi har en massa projekt på gång här hemma som ska fixas. Tjejernas sovrum började jag lite med i helgen men stötte på problem fort då fästena ifrån elementet som suttit där har förstört väggen så nu måste vi köpa något brädor för att fixa till det. Och sen är det funderingar ifrån min sida på att ta bort en bit av den ena skrubben där inne som inte alls är stor för att bygga en hylla eller en myshörna där inne. Maken är inte alls lika sugen som jag haha. Sen ska Williams rum tapetseras om om vi ska renovera den lilla toaletten nere med nya utskickt och ev en ny komod =) Åh, vad jag älskar att renovera. Det lindrar det onda lite även om inget kan få mig sluta tänka på det.
En bild ifrån i onsdags. En jobbig dag med jobbiga besked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling