Torsdag

Hej mina fina
Ja, hör hemma är allt som vanligt igen. Victor jobbar och jag känner mig pigg och glad igen. 

Idag har jag äntligen börjat med renoveringen på tjejernas rum så nu är första lagret med vit färg på väggen. Känns redan ljusare och finare ut. Love it! Så nu är det bara ett X antal flera lager som ska upp och sedan ska även en trävägg upp för att bryta av lite. Och tapeten kanske jag smackar upp redan idag om jag känner för det =)
Lite av veckans bilder ifrån insta. Om ni inte hittat dit än heter jag liselotterojeras där. Den ena bilden är på mina piercingar och mina tingar som jag tog av mig inför skrapningen och sen är det det en bild på Lilly sin fått en hårdonut. Och såklart en bild ifrån renoveringen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling