Lite bilder ifrån helgen

Hej
Just nu sitter pappan i familjen och myser med sina 3 vildar innan det är dags för sängen för dom och då passar jag på att sitta vid datorn för första gången på länge. Har precis tömt kameran på bilder ifrån helgen så jag tänkte ta och bjuda på några =)
Födelsedagsbarnet
Stora tjejen med bodyn hon åkte hem i. Tänk att hon fått plats i den där en gång i tiden.
William sitter och funderar
Léone busar vid frukosten
Tårtbakning
Och här är resultatet. Lilly ville ha en prinsesstårta och såklart var det vad hon fick
Mammas lilla kille som står och kollar på när systrarna fixar med någonting
 
 Ja, det blev en liten bildbomb det här men det är ju så när det blir en massa fina bilder med kameran. Måste verkligen blir bättre på att knäppa på mina hjärtan då dom växer så det knakar.

Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Åh men sötnos! Tycker ni gör helt rätt i att förnya om några år, tror att vi kommer vilja göra detsamma sen om kanske 10 år eller så när vi vet att vi fått alla våra små.. om vi nu har tur att få någon mer ^^

KRAM

Svar: Ja, jag skulle gärna förnya löftena om tre år men vi får se vad maken tycker on det :) Han känner att det är onödigt med ett till bröllop med när man förnya löftena blir det ju inte alls med samma mängd människor. Då blir det ju bara med dom närmaste. Ja, vi hade ju hoppats på flera små liv här hemma med men den drömmen fick vi strunta i efter två missed abortion efter varandra så orkade vi inte pröva igen så tre små busar här hemma är mer än nog :)
Liselotte

2014-05-05 @ 20:58:59
URL: http://madeleines.se
Postat av: Me & My 6 Baby Dolls

Vilka fina bilder! och grattis till stora tjejen! :)

2014-05-06 @ 11:04:32
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Åh kan inte ens föreställa mig hur tungt det måste vara, så tacksam man ska vara för de små man har <3

Och ja, den gula taxibilen är såå fin! Funderade på den jag också, och ja, kul att de gillas även av de små och inte bara blir inredningsdetalj för mamman, haha :D

Kramar

Svar: Ja, det har varit jobbigt och är fortfarande då så många i vår närhet ska ha barn under dom 2 olika BF vi haft detta år. Men livet fortsätter och man är så otroligt lyckligt lottad som har en kropp som burit 3 små barn och som klarat av det.
Liselotte

2014-05-11 @ 20:00:34
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling