Sommar!

Hej vänner
Ja nu måste vi väl kunna säga att vi äntligen fått sommar igen va?! Så himla underbart med denna värme som kommit tillbaka. Barnen älskar det och det gör även föräldrarna sim äntligen mår bra igen. 

Dom senaste dagarna har vi varit ute massor och barnen har varit så otroligt skitiga vid läggdags så man tror inte att det är sant haha. Men lortiga barn är lyckliga barn heter det ju och det är verkligen sant här hemma =) 

Och när solen kom fick mamman i huset även den obligatoriska kräftbrännan som förföljer mig år efter år. Det slår aldrig fel utan minst en gång per år bränner jag upp axlar och rygg även om jag inte är i solen lång tid alls. Men oftast händer det en gång och sen är kroppen inte fullt lika blek så jag inte bränner mig mer sen. 
Här är lite bildbevis på min fina rygg dagen efter att jag brännde mig. Och då hade det lagt sig en massa eftersom jag var snabb att smörja in mig med after sun denna gång.
Åh så grönt och underbart det är ute nu. I söndags klippte jag gräset för första gången i år och oj vilket pass det blev. Perfekt träning då man inte bara går med klipparen utan även måste flytta på alla ställningar man har här hemma. Och så gott det luktar då med nyklippt gräs. Love it! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling